
València i la seua infinitat d’opcions per als regals de Nadal
S’acosta una època en la qual ens fixem en els aparadors per si veiem alguna cosa que puguem regalar per Nadal. L’App València ON vol posar-t’ho fàcil, i per això, et porta un munt d’opcions i descomptes perquè trobes el regal perfecte. Si no saps quines compres nadalenques fer, continua llegint!
Les joies són un encert segur
És igual la persona a la qual li hages de fer un regal. Una joia mai amarga a ningú. En Vicente Gracia Joyería, situada al Carrer de la Pau, trobaràs peces de joieria úniques creades amb materials i pedres precioses de primera qualitat i totalment sostenibles. Són dissenys de joies exclusives que volen anar un pas més enllà, connectant l’ànima i l’ésser profund de cadascun de nosaltres. Anells, collarets, pendents i braçalets. Què prefereixes? A més, amb l’App València ON tindràs un 10% de descompte.
En la Relojería Elena Catalán, situada en ple centre de València, segur que trobes el rellotge que estàs buscant. Té una gran varietat de marques i estils i tot amb un 15% de descompte per als usuaris de l’App València ON.
Qualsevol fallera estaria encantada d’un regal així. Adreços i pintes d’Orfebres Peris Roca, amb més de 100 anys d’experiència t’aconsellaran quina és la millor opció entre la gran varietat de peces amb acabat en daurat o platejat i tant si l’estil del vestit és del segle XVIII o segle XIX, segur que trobaràs el millor complement.
A més, també ven joies per a cerimònies com una boda. Si algú pròxim a tu es casa enguany i vols fer un regal especial, estàs en el lloc adequat. Descarrega’t l’App València ON i tindràs un 5% de descompte en tots els productes.
Alguna cosa de moda?
Per molta roba que hi haja en l’armari, a tots ens agrada tenir una peça per a estrenar. En aquest cas, si t’abelleix regalar alguna cosa perquè aquesta persona vaja a l’última, en Vent Du Nord, Miralindo o Blackcape, trobaràs el que necessites. A més, amb l’App València ON, tindràs descomptes del 10%.
Vols regalar alguna cosa que demostre que coneixes a aquesta persona?, saps de quin equip de futbol és? A la Botiga València Club de Futbol tindràs un 5% de descompte per ser usuari de l’App València ON, tant en samarretes com en marxandatge. A més, aquest tipus de regals solen ser eterns, perquè es regalen i es reben amb moltíssim afecte, i dis-me qui no vol que el seu regal siga etern?
Seguint amb els regals personals, en @typical València, una marca creada per dissenyadors valencians, podràs fer dissenys personalitzats i trobar el regal ideal entre la gran varietat de productes que ofereixen. El que més destaca són les il·lustracions de València que reflecteixen la seua cultura i tradició! Si no tens l’App València ON, descarrega-te-la perquè tindràs un 10% de descompte.
Completa el look amb un calçat ideal. Pompeiibrand va arribar l’any 2014 per a posar un poc de frescor i estil a la moda actual. Allí podràs trobar sabatilles de tots els estils i colors. Els més joves quedaran encantats amb els seus dissenys! Els usuaris de l’App València ON tindran un 10% de descompte. Quin regalaries o t’abelleix per a tu?
Si t’has quedat amb ganes de veure més botigues, ací podràs veure tots els llocs on pots comprar amb descompte en tenir l’App València ON.
Una cosa diferent
Tal vegada eres d’aquestes persones que prefereixes regalar temps i experiències, en l’App València ON també tenim el que busques. Ací podràs trobar un munt d’activitats i experiències a València.
Què et sembla endolcir un poc alguna d’elles amb unes tòfones de Trufas Martínez? Un regal subtil, nadalenc i el fermall perfecte per a regalar.
Troba moltes més activitats i ofertes en l’App València ON i … gaudeix aquest Nadal de tots els descomptes per ser usuari!
I tu, eres més de regalar o que et regalen?