
Plans per a gaudir de València en estiu
Ja estem ficats de ple en l’estiu i no hi ha millor moment per a gaudir del temps lliure que ara.
Per això, la Targeta València ON et porta una infinitat de plans i activitats per tota València i la seua província perquè gaudis al màxim aquests dies i, a més, amb descomptes.
Encara no la tens? Doncs no esperes més per a descarregar l’aplicació en el teu mòbil i gaudir des de ja mateix de tots els avantatges que té.
Fuig de la calor amb aquestes activitats nàutiques
Quina millor manera que acostar-se a la mar per a combatre la calor tan sufocant de l’estiu? La costa de València t’ofereix diversos plans entre els quals segur que es troba algun que t’encanta com, per exemple, els que t’ofereix Alfa Nàutica. Pots viure una aventura plena d’adrenalina a bord de la banana durant 30 minuts. L’activitat més divertida de l’estiu i amb un 10% de descompte!
O sentir la llibertat de la mar amb experiències nàutiques a bord de velers, catamarans i motos, també amb un 10% de descompte.
Per la seua banda, amb Fun & Quads podràs fer una excursió en caiac a la Marina de València o llogar motos d’aigua per a viure una experiència de llibertat única en la mar. I tot això amb un 15% de descompte si presentes la teua Targeta València ON.
Platja, sol i gastronomia de la bona
Se t’acudeix un pla millor? A València sabem que no hi ha res com seure’s a la taula per a gaudir d’un bon arròs o tapes i això és justament el que t’ofereixen restaurants com Vlue Arribar al cor de la Marina de València. Un restaurant idíl·lic per a menjar al costat de la mar amb una cuina mediterrània i de mercat. A més, el podràs gaudir amb un 15% de descompte. També la Brasserie Sorolla, a l’Hotel Las Arenas tindràs un 5% de descompte en la carta del restaurant. Segur que et deixa bocabadat.
Gaudeix d’un bon espectacle amb descompte
València et brinda quantitat d’activitats culturals en els teatres de la ciutat. Mítics escenaris com l’Olympia o el Talia ofereixen un 20% de descompte amb aquesta targeta en els espectacles si compres l’entrada en taquilla. També pots acostar-te a la Sala Russafa per a gaudir d’aquest 20%. Corre i no et quedes sense les teues entrades!
Recorre València amb bici al capvespre
Arriba la vesprada i amb ella la brisa marina. Aprofita per a recórrer els carrers de la ciutat amb bicicleta. Més de 160 km de carril bici, una infinitat d’opcions per a llogar una i amb descompte. Per exemple, Beautiful Bike Rental t’ofereix un 10% de descompte en el lloguer de bicis amb cadenat, casc, llums, portabebés i cistella amb xarxa de seguretat inclosos. O Bikes and Roll, amb els quals pots llogar bicicletes, patinets elèctrics, a més de realitzar visites guiades amb un 15% de descompte.
I si vols aprofitar al màxim el dia, pots acostar-te a l’Albufera. Lloga una bicicleta en Visit Albufera i delecta’t amb el capvespre, amb un 10% de descompte!
Com veus, hi ha opcions per a tots els gustos. Descobreix l’activitat que millor s’adapta als teus en el nostre cercador i gaudeix al màxim de València aquest estiu.